دکوراسیون هزاره سوم
اطلاعات روز دکوراسیون و خانه داری
صاحب امتياز
راهنماي دكور
اصول دكوراسيون
چیدمان دكوراسيون
رنگها و دكوراسيون
ايده ها و توصيه ها
معرفي لينك هاي مفيد
پيوندهاي سايت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

      دکوراسیون هزاره سوم

              و آدرس

mdf-hezarey3.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ؛ در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به ظرف 48 ساعت بعد از ثبت شدن ؛ در سایت ما قرار میگیرد. در صورت قرار نگرفتن لینک شما در سایت لطفا از طریق فرم تماس با ما مراتب را اطلاع دهید.





ساده ترين روش نصب باكس ها بر روي ديوار نصب آنها روي ميخ است. به اين صورت كه فاصله ي داخل باكس ها را اندازه بگيريد و نيم سانت از آن اندازه كم كنيد و ميخ ها را به همان فاصله اي كه اندازه گرفته ايد به ديوار بكوبيد.

مثلأ اگر فاصله دو طرف كار شما 40 سانتي متر باشد، برروي ديواري كه ميخواهيد باكسها را نصب كنيد 2 خط به فاصله ي 39 سانت و نيم علامت بزنيد و ميخ ها را به محل مورد نظر بكوبيد و باكس ها را روي آن بگذاريد و باكس ها را روي ميخ ها بگذاريد. توجه كنيد كه ضخامت و طول ميخ ها را بايد با توجه به طول و عرض باكس ها و وسايلي كه ميخواهيد روي آنها بگذاريد انتخاب شود.

به اين نكته هم بايد توجه داشته باشيد كه سطح كار شما بايد تراز باشد، براي اين منظور ميتوانيد بعد از اينكه محل مورد نظر را انتخاب كرديد از سقف يا از كف ديوار هم اندازه هاي يكساني را انتخاب كنيد و سپس علامت گذاري كنيد و يك چوب يا چيز صافي برداريد و روي خط ها بگذاريد و تراز را روي سطح صاف بگذاريد و كارتان را تراز كنيد و سپس ميخ ها را بكوبيد.

سعي كنيد براي اين كار از ميخ هاي فولادي استفاده كنيد.

اگر ديديد كه ميخ هايي كه زده ايد نماي باكس شما را زشت كرده است ميتوانيد از پارچه يا كاغذ هاي همرنگ باكس تان استفاده كنيد تا آن را بپوشانيد.

نكته مهم : اگر طول و عرض باكس و شلف شما زياد است به هيچ وجه از ميخ استفاده نكنيد؛ به جاي ميخ بايد از پيچ و رول پلاك هاي مخصوص استفاده كنيد. كه اين كار نياز به ابزار و تخصص دارد و بايد از متخصصين اين كار كمك بگيريد.

javahermarket

javahermarket

صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره سايت

به وب سايت دكوراسيون هزاره سوم خوش آمدید. با تشکر
فهرست موضوعي
فروشگاه سایت
امكانات سايت

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید ماه : 1446
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

javahermarket

javahermarket

javahermarket